One Identity

Рішення One Identity зменшують складність та тривалі процеси узгодження, які часто асоціюються з керуванням ролями та керуванням доступом для постійних та привілейованих користувачів. Рішення підвищують гнучкість прийняття рішень для всіх організацій, а також вирішують питання, пов’язані з управлінням ролями та доступом користувачів у приміщенні, хмарі чи гібриді.

З продуктами One Identity ви можете:

Визначте точні кроки для управління ролями та доступом користувачів
дозволяють діловим користувачам приймати рішення про доступ
вдосконалити компоненти рішення відповідно до ваших завдань
розгорнути рішення для управління ролями та доступу користувачів та почати окупати інвестиції в рішення за кілька тижнів
впровадити рішення, яке прискорить прийняття рішень в організації

Рольове управління

Отримайте повний бізнес-орієнтований ролі, дані та доступ користувачів, поєднуючи контроль, повну видимість та адміністрування. Простота та доступність, а також єдина платформа управління ролями, зрозуміла для управління та відповідає внутрішнім та галузевим вимогам, є основою рішень One Identity.

Управління доступом

Надайте всім користувачам вашої організації доступ до необхідних їм ресурсів з будь-якого пристрою та з будь-якого місця - безпечно, легко та відповідно до всіх стандартів. Автоматизувати створення облікових записів, надання доступу, спростити адміністрування процесів та інтегрувати ролі, паролі та каталоги з розширеними можливостями управління доступом.

Керування привілейованими користувачами

Керуйте привілейованими обліковими записами користувачів централізовано, ініціативно та орієнтуючись на обов'язки окремих користувачів за допомогою детального контролю та моніторингу доступу адміністратора. Почніть просто та ефективно використовувати комплексний та автоматизований підхід, який покращить загальну безпеку та дотримання, та підвищить ефективність адміністрування доступу адміністраторів.

IAM як послуга

Миттєво отримуйте можливість керувати ролями та доступом користувачів у вашій організації без необхідності капітальних вкладень у обладнання чи труднощів у підрахунку користувачів. Крім того, ви можете випустити ресурси довідкової служби через портал самообслуговування.

Сайт використовує cookies Бiльше iнформацiї Полiтика конфiденцiйностi
Погоджуюсь